maybelline

[Review] Maybelline New Instant Age Rewind Eraser Dark Circle

I realize as i older if i dont have enough sleep my eye panda will show like crazy. To be honest , i never been like this when i was teenager , even i sleep late and wake up early my eyes look okay.

But now different

So there two thing i can do , get enough sleep , or get my self good concelar for my under eye. And this product its been my holly grail for save my look from panda eye

Processed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with c2 preset

 

Yeah i know this product its all over internet , its super super popular for eraser your dark circle. But still even all over internet i still want to review cause i already bough hahaha

Well to be honest i dont expect this much because its come from drag store , i dont thinking htye have high coverage but it its , its high coverage for my dark circle and sometimes i use to cover my agne , and its cover very well

They come with some kinda of applicator for you to blend , its nice make this product travel friendly.

Btw they claim their self as treatment too , so they promise if you use this product slowly but sure your dark circle will gone forever i suppose to thinking like that , but im not really sure , because i dont feel this product kinda treatment

Its feel like normal eraser for dark circle laa

There down side , i need take a time to use , this kinda applicator because when i first use i push a tons of product so its wastes too much. I feel i wanna cr now when i was remember that accident

Just take time to know how much you need and blend nice you ready to go. Come with a lot of different color , its nice for you who have dark or light skin tone. And price its good too. Not cheap not expensive either , typical drug store product

wordswag_1461772408874

 

Advertisements

[Review] Maybelline Color Show True Toffee 301

For lip color i dont really like nude lip color. I more like dark red , pink fushia or orange to became my lip color

But to be honest sometimes i need nude color for lip stick , while my make up already to heavy nude color is all i need. And here let me show my one of collection of nude color

Processed with VSCO

Its come from maybelline in their series color show. Yeah i bought almost all color from color show series. And i will review one by one because i realize each color have different formula

Some color its prefect some color is lack in same area

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Packaging it self i think is clean and simple. Typical maybelline lip color. Nothing special i can said about this packaging

Maybe one thing , because they show color in their packaging so its easy to grab without see what name and color it easy when you in hurry

So lets see how color i will swatch here and than i apply on my lips

Processed with VSCO

When i swatch its seems more to orange coral color than nude coffee color.  But its bit different when apply its totally look nude like coffee but not to light

Processed with VSCO

As you can see its doesnt have mate finish is bit glossy. Which i dont mind since i dont really into to mate lip stick cause sometimes is make my lips feel very dry

Color come out nice but for long lasting dont hope too much. At least you need to touch up whenever you already eat or drinking color seems not long lasting

And thing that i bit hate this lip stick have some smell that i hate kinda crayon smell. Its feel weird. I dont like lip stick who have some crepy smell. So i get hard time when i apply this on because smell but the rest i can take care nice this product. Color is nice even not long lasting i dont mind to re-touch. And its cheap cause maybe 4 or 5 box

PROS

  • Its cheap
  • Color come out nice

CONS

  • Is doesnt long lasting
  • Have some weird smell

Instagram : Fukidz | Snapchat : Fukidz | Youtube : FukidzID
Business Inquiries : Myairos[at]ymail[dot]com
This post 100% made with smile

[Review] Maybelline Clear Smooth All In One

Recently i been in hunting mode on , im hunt for cheap cosmetic but with nice quality. Totally challenge me because price cosmetic with good quality its mainstream but cheap with nice quality ahhh is like OMG

And this time i want talking about this product cheap  but have nice quality

Processed with VSCO

Its from maybelline clear smooth all in one , this one is refill  but i think i can go with only refill since is cheap ahahahaa is cost only 2 box for this one

Their clam this product it have 32 SPF and all day shine control , uv protection , conceals , smoothens , etc

 

 

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Lets see how look like inside

Processed with VSCO

Processed with VSCO

 

Processed with VSCO

This reason why i can go okay buy refill , because i think i dont need mirro and this packaging is enough what i need is their quality

Packaging is totally made for refill clean , simple , but i think is enough for only 2 box.

I choice number 4 honey , yeah i dont know why i choice this color because of course is more darker than my actually skin color. Maybe that time i thinking i want wearing this for brown look make up finish somehow like that.

When i try color blend nice but yeah its bit dark but i can go with this , its give nice , smooth finish look. Its give my make up look  more matte that i really like lately

I even wearing this one in my recently video make up tutorial , if you want watch how good this product in real time you can go to my youtube channel and check my recenly video make up tutorial

Talk about quality , this product is good , its give me what their claim. But somehow in some area of my skin break out after wearing this one , i dont know if this only reason or because is my era for break out skin. But its break out lately. But for finish look is go nice

CONS

  • Cheap
  • Packaging nice for refill
  • They come with refill only or full packaging wich cost more expensive than refill
  • Finish is look is amazing , like their clam
  • Come with different color type

PROS

  • Its break out my skin
  • Come with sponge but quality sponge is bad

Instagram : Fukidz | Snapchat : Fukidz | Youtube : FukidzID
Business Inquiries : Myairos[at]ymail[dot]com
This post 100% made with smile

 

Semi Smokey Eyes

Hi guys… I been addict with made video make up tutorial these day , and now i have my semi smokey eyes using my maybelline hyper diamonds eyeshadow.

Is really good for hang out with friend in night , go to party or even go to club if you club person. Because its bling bling. A lot of gliter here , so for you who kinda mate person you will feel this one its too much.

DSC00298_副本

DSC00289_副本

DSC00292_副本

DSC00297_副本

DSC00290_副本

DSC00296_副本

Anyway if you wanna have this look , please kindly watching my makeup tutorial , and please subsrcribe or even share this video if you dont mind. KEKE

I will see you in next video , ciaoo….

Instagram : Fukidz | Twitter : Fukidz | Youtube : Wejesskidz / Fukidzworld
Business Inquiries : Myairos[at]ymail[dot]com
This post 100% made with smile

[Review] Maybelline Colorshow Plum-Tastic 402 Lipstick

SAM_6018_副本

Dont know how many lipstick i already bought from colorshow collection. Im feel sorry about that. Actually i feel a bit unsure if i should blog or no because i already blog about this lipstick to many time  , in case you boring. But because i blog with different color. I hope you not that boring

I just wanna show you how pretty their color it is…

SAM_6020_副本

SAM_6023_副本

SAM_6024_副本

Packaging is same boring for me. And because i bought a different color from them but their packaging is almost same , i bit have hard time to find which one i will wearing. I should looking to the name because their packaging is same , and honestly is trouble

Got my self another hot pink color , plum tastic. I already have 2 or 3 hot pink color like this with different brand , but still is not enough (girl problem)

Btw… i bit glad because i bought this one. This hot pink is really pretty. Glossy but not too much glossy and still its warm color even its hot pink. The hot pink is not that hot anymore is more calm pink? Hahaha i dont know how to explain but seriously even is look like hot pink but when you apply is not that hot , is more warm HAHA

For you who really scary to wearing hot color for you lips you can try with something warm like this….
And maybe you will falling in love with hot thing….

Good thing

  • Texture is moist
  • Come out with glossy look
  • Color come out pretty well , its pretty
  • Have a lot of different shade

Bad thing

  • Packaging is boring
  • Is not long lasting

SAM_6018_副本

Instagram : Fukidz | Twitter : Fukidz | Youtube : Wejesskidz / Fukidzworld
Business Inquiries : Myairos[at]ymail[dot]com
This post 100% made with smile

[Review] Maybelline Colorshow Nude Mocha 305 Lipstick

Have you feel super plain? I do… Even i really hope my life is have dynamic everyday but i dont wanna lie. I have a tons of day i feel plain. I just feel ‘sick’ with all thing around me

Whenever that mood come is change my mood for make up either. Im kinda person who really like pop color , bright color. But when my mood going down dont even thinking i will like that. I just wanna plain color , something is not made any attention.

Come to lipstick recently i got my self Nude Mocha from Maybelline Colorshow
I been wonder how many Maybelline Colorshow i have until now… I think much because i really like they collection

SAM_6012_副本

SAM_6013_副本SAM_6015_副本

SAM_6016_副本

Acutally is same like lipstick from i review before. Is not much different beside the color. Even i said their packaging is super boring. But i cant lie , i falling in love with their color. They have a tons of pretty color in this colorshow  series.

Even now i been already bought new lipstick from them….
I got addiction

SAM_6017_副本

Same like before , its come super pretty is nude mocha , is totally mocha color. And its really perfect for you who just feel plain. Or you who have already have heavy smokey eyes this kinda color it will awesome in your lips.

For me usually i put this when i have heavy smokey eyes , or yeah like i said before i just feel plain. Is my choice for lips…
How about you? What color you will choice whenever you feel plain?

Good thing

  • Texture is moist
  • Come out with glossy look
  • Color come out pretty well , its pretty
  • Have a lot of different shade

Bad thing

  • Packaging is boring
  • Is not long lasting

SAM_6011_副本

Instagram : Fukidz | Twitter : Fukidz | Youtube : Wejesskidz / Fukidzworld
Business Inquiries : Myairos[at]ymail[dot]com
This post 100% made with smile

[Review] Maybelline Colorshow Pinkalicious 105 Lipstick

Lately is not my skin who getting dry , either my lips. So i decide to not try matte lips for a while. Why? Because matte lips made your dry lips more obvious. Go to glossy lip stick for while now…

SAM_6004_副本

Been trying Maybelline Color Show lips collection for a while now. I think i became mad with this drug store brand…..
Its called Pinkalicious… Okay give me some pink vibe bichies!

SAM_6005_副本

SAM_6006_副本

SAM_6007_副本

Packaging is boring for me but somehow people called simple and lux. But for me its kinda boring i mean i now is bit more mature with this kinda packaging , but is not cute at all. I more prefer with cute packing such as etude packaging.

This one , is too boring.

Since the name is pinkalicious , is should some pink vibe. And its its! Pink come out very well , its glossy and pretty.

SAM_6009_副本

Its super pink color , match with you who now falling in love , since valentine is coming soon! Hahaha. Its girly but is okay for give you some scent of valentine.

Texture is really nice glossy moist , but is not long lasting. I always put more whenever i eat something or drink something. So is not long lasting. But come out with pretty color i think is okay….

Good thing

  • Texture is moist
  • Come out with glossy look
  • Color come out pretty well , its pretty
  • Have a lot of different shade

Bad thing

  • Packaging is boring
  • Is not long lasting

SAM_6003_副本

Instagram : Fukidz | Twitter : Fukidz | Youtube : Wejesskidz / Fukidzworld
Business Inquiries : Myairos[at]ymail[dot]com
This post 100% made with smile